Reklamace, reklamační řád
I přes veškerou snahu o poskytnutí kvalitní kytice či daru se výjimečně může stát, že nebudete s něčím spokojeni. Naší snahou je vyřešit případnou reklamaci odpovědně a ke spokojenosti zákazníka.
Odpovědnost prodávajícího za vady zboží se řídí ustanoveními Občanského zákoníku, reklamovat kvalitu řezaných květin je možné pouze při převzetí zásilky. Doba minimální trvanlivosti u řezaných květin je 1 den při zachování podmínek správné péče. Reklamace přijímáme pouze na email. kvetinarstvisvoboda@email.cz.
Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14-ti kalendářních dní od převzetí zboží při uzavření kupní smlouvy na dálku. Zbožím je míněn dárkový sortiment, který nepodléhá zkáze a je zasílán Českou poštou. Odstoupení od kupní smlouvy je nutno doručit písemně na adresu naší kamenné provozovny spolu s vraceným neporušeným zbožím s uvedením zpúsobu vrácení peněz ( na bankovní účet, poštovní poukázkou) na adresu :
ing. Hana Svobodová
květinásřtví
Masarykova 151,
763 26 Luhačovice
Prodávající bezodkladně zašle v zákonem stanovené lhůtě zpět kpuní cenu. Lhůta pro zaslání platby počíná běžet dnem doručení těchto informací a zároveň dnem splnění podmínek dle zákona pro vrácení zboží .Kupující může ještě neexpedovanou objednávku stornovat telefonicky na tel. 777 65 1202.
V případě nesplnění podmínek pro odstoupení od kupní smlouvy stanovených občanským zákoníkem, je zboží uskladněno v prosotrách prodejce. Kupující si zboží může vyzvednout osobně nebo prostřednictví smluvního přepravce, pokud kupující předem uhradí náklady související s přepravou a balením zboží.
Pokud zboží nebude vyzvednuto do 5-ti kalendářních dní ode dne uskladnění, může být zboží prodáno.
Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Prodejce nezodpovídá za zdržení nebo zrušení objednávky z důvodu kupujícím nesprávně zadaných údajů, jako adresa příjemce, telefon příjemce apod., dále při nesprávném uvedení datumu a času doručení, kdy příjemce není v požadovaném čase k zastižení a při nezrealizované platbě včas před dodáním.
Nejčastější uznávané důvody reklamace :
- nedodržení data doručení
- zásadní nedodržení složení kytice bez předchozí dohody s objednávajícím
- nedodržení čerstvosti květin
V případě uznané reklamace buď kytici doručíme znovu nebo vracíme objednávajícímu peníze v plné výši.
Při vrácení platby zákazníkovi z důvodu storna objednávky ze strany zákazníka účtujeme storno poplatek ve výši 50,-Kč v souvislosti s bankovními poplatky.
Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího , právo na změnu ceny :
prodávající si vyhrazuje zrušit objednávku nebo její část v níže uvedených případech :
- Výrazným způsobem se zvýšila cena dodavatele zboží, květin, prodávající si vyhrazuje právo změny cen
- Zboží, květiny nejsou momentálně skladem
- Výrazným způsobem by se změnilo složení kytice
V těchto případech bude prodávající neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud kupující již zaplatil část nebo celou část kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.
Platné ceny jsou potrvzeny kupujícímu v okamžiku potrvzení objednávky. Je-li platná cena totožná s objednávkou, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou kupní cenuv okamžiku přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího , ketrý může novou cenu příjmout nebo odmítnout odstoupením od smlouvy.
Případné reklamace vyřizujeme v souladu s Reklamačním řádem tohoto internetovéh obchodu a právním řádem České republiky.
V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ( dále jen rozpor s kupní smlouvou ) dle výše uvedených obchodních podmínek tohoto internetového obchodu, má kupující právo, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedl věc do stavu odpovídajícího podmínkám kupní smlouvy a to podle požadavku kupujícího buď výměnou nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.
To neplatí, pokud kupující před převzetím zboží o rozporu věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.